حوزه علمیه امام جوادالأئمة (علیه السلام)

حوزه علمیه امام جوادالأئمة (علیه السلام)
این حوزه مقدسه در سال 1393 اقدام به فعالیت کرده و اکنون طلاب مشغول به تحصیل هستند.تولیت این حوزه با امام جمعه محترم نسیم شهر حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد محسن زاده میباشد و هم اکنون مدیریت حوزه برعهده حجت الاسلام والمسلمین حاج صادق جهانگیری میباشد.
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۳

جلسه اخلاق پنجشنبه 26/6/94


بسمه تعالی

جلسه اخلاق عمومی هر هفته پنجشنبه رأس ساعت 8 صبح در حوزه علمیه امام جوادالأئمة (علیه السلام) دایر میباشد.

 

درس اخلاق پنجشنبه این هفته مورخ 26/6/94 توسط حضرت حجت الاسلام والمسلمین داداشپور مدیریت محترم حوزه علمیه برگزار شد.

مهم ترین مطالب و مختصر سخنان ایشان بدین شرح است:

حجت الاسلام داداشپور با تسلیت به مناسبت درگذشت عالم بزرگوار حضرت آیت الله خزعلی از ایشان بعنوان الگویی انقلابی و عالمی مجاهد فی سبیل الله یاد کرده و افزودند:آیت الله خزعلی یک شخصیت انقلابی بودند و نشان دادند که در راه حق و در راه اسلام حتی از فرزند با آن همه احساسی که نسبت به رابطه پدر و پسری هست باید درگذشت.این بزرگوار وقتی متوجه عملکرد غلط فرزند خود شدند از او اعلام برائت کردند. ما هم باید بدانیم که چه اقدامی انجام بدهیم و چه خدماتی در راه اسلام بکنیم. از همه چیز بگذریم در راه حقانیت اسلام و انقلاب.ایشان واقعا یک الگوی بسیار با عزت برای همه ما هستند.

حجت الاسلام داداشپور در ادامه با بیان بسیاری از نکات اخلاقی در مسیر طلبگی  و در پایان جلسه را با درود و سلام به روح مطهر شهداء و امام شهداء و حضرت آیت الله خزعلی (ره) خاتمه دادند.

 

 

تصاویر مراسم :

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
منتظران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی