حوزه علمیه امام جوادالأئمة (علیه السلام)

حوزه علمیه امام جوادالأئمة (علیه السلام)
این حوزه مقدسه در سال 1393 اقدام به فعالیت کرده و اکنون طلاب مشغول به تحصیل هستند.تولیت این حوزه با امام جمعه محترم نسیم شهر حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد محسن زاده میباشد و هم اکنون مدیریت حوزه برعهده حجت الاسلام والمسلمین حاج صادق جهانگیری میباشد.


 

 

یکی از مهم‌ترین راه‌های تقویت درونی، حفظ روحیّه‌ی انقلابیگری است در مردم؛ بخصوص در جوانها. سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیّه‌ی حماسه و انقلابیگری را در او بکُشند و از بین ببرند؛ جلوی این باید ایستاد. جوان، روحیّه‌ی انقلابیگری را باید حفظ کند. و مسئولین کشور جوانهای انقلابی را گرامی بدارند؛ این‌همه جوانهای حزب‌اللّهی و انقلابی را برخی از گویندگان و نویسندگان نکوبند به اسم افراطی و امثال اینها. جوان انقلابی را باید گرامی داشت، باید به روحیّه‌ی انقلابیگری تشویق کرد؛ این روحیّه است که کشور را حفظ میکند، از کشور دفاع میکند؛ این روحیّه است که در هنگام خطر به داد کشور میرسد.

بیانات حضرت امام خامنه ای در دیدار اقشار مختلف مردم ۱۳۹۴/۰۶/۱۸

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
منتظران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی